Zwroty i reklamacje
I. Otrzymałem paczkę, jednak chciałbym zwrócić jeden przemiot czy jest to możliwe?
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo do jego zwrotu, bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
2. Oświadczenie powinno być złożone na piśmie i wysłane na adres: EPS STUDIO; 1 maja 4; 42-200 Częstochowa lub w formie poczty elektronicznej: sklep@barnabee.pl
3. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpienia od umowy klient ma kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Pieniądze zwracane są w ciągu kolejnych 14 dni kalendarzowych od otrzymania zwracanego towaru.
4. Zwracany towar powinien zostać spakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
5. Paczkę należy odesłać na adres (koniecznie przesyłką rejestrowaną):
EPS STUDIO
1 maja 4
42-200 Częstochowa
Wraz z formularzem dostępnym pod linkiem: OŚWIADCZENIE.
6. Po otrzymaniu paczki w ciągu 14 dni zostanie wykonany zwrot pieniędzy za przedmiot na podane konto.
----
II. Otrzymałem paczkę, jednak przedmioty są uszkodzone/wadliwe, co teraz?
1. W przypadku uszkodzonej paczki prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera.
2. Prosimy o informację mailową lub telefoniczną przed odesłaniem przedmiotu.
3. Prosimy o odesłanie przedmiotu na adres (koniecznie przesyłką rejestrowaną):
EPS STUDIO
1 maja
42-200 Częstochowa
Wraz z formularzem dostępnym pod linkiem: REKLAMACJA oraz paragonem.
4. Po otrzymaniu paczki w ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona.
----
III. Otrzymałem paczkę, jednak jest ona niekompletna.
Prosimy kontakt mailowy na adres: sklep@barnabee.pl z opisem problemu. W ciągu 48h (dni robocze) skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.